петък, април 30, 2010

Нямаше нужда да правя нищо....

Само стоях и се наслаждавах :)
Пия вино с лимон и слушам Тъч енд Гол

Колко такива постове са четени, с такова начало.... само дето това не е най-подобаващия език ( за името на групата де, иначе самото начало го има често и на български ).

А друго....какво друго правя, за да го споделя и да се похваля..
А да, изключителен съм.

Това забравих да го спомена сред другите важни неща, които исках да кажа...
Да бе, забравих....
И освен, че имам супер яката плазма,пред която съм, не съм я включил в момента, защото не трябва да гледам Биг Брадър (нали са много тъпи), мога да кажа, че бях в супер готин клуб, където всичко беше много "арт" и екстравагантно, но за съжаление на мен ми беше много самотно, тъй като никой не ме разбира наистина. Нали знаете какво е?
А впрочем кои сте вие?

Невиждана , но Желена Пубклико?

И нека направим Революция!!!

Нека всички пишем като Бегбеде и Буковски,
и не вярваме вече в чудеса и ги желаем твърде много...


Аз само съжалявам, че не разбирам, че понякога, когато не ме боли, други все още чувстват.
И е истинско....
Може би съм забравила,
Съжалявам
Може би наистина

Няма коментари:

Човек и добре да живее...

Човек и добре да живее...