петък, април 23, 2010

Удивителна

Знаете ли, не ми се пише! Просто искам да бъда четена. Не, не казвайте, че се повтарям!!! Това едва ли е възможно, когато не помня !

Каква е изразителната възможност на удивителната? Или на този прекрасен и загадъчен въпросителен знак? Не, всъщност никога не съм се питала!!... Всички влагаме много повече значение в тези неща отколкото е необходимо. Нека вярваме, че има смисъл! Че има повече мисъл отколкото е вложена...Така има и повече значение. ..За нас , разбира се!

А как прекалявам с отрицанието. Опит за циничност?

Не знам дали искам да се чета! Не знам дали съм интересна! Всъщност вярвам, че съм! Защото знам, че съм и самочувствието ми не би понесло нещо друго. А и съм твърде интересна, за да са си призная, че не съм.

Тези двусмислици са много модерни.!

Удивителна!

Дано!

Няма коментари:

Човек и добре да живее...

Човек и добре да живее...