четвъртък, януари 12, 2012

Писна ми от Бойко

Доживях и аз да пиша за Бойко. Наистина обаче ми писна от него. Писна ми от буквално малоумни изказвания. Писна ми от вицове с и заради него. Писна ми от ненужни нападки и от явни обиди срещу който му падне. Писна ми от режене на ленти (според мен той и ножицата му наистина се телепортират при отварянето на всяко съоръжение от върховна значимост). Благодарение на невероятно остроумните си мнения, които могат да разхилят и кон, творецът на народно творчество отдавна размина всякакви други наши сегашни и бивши управници.

Най-много ми харесва, когато не го е грижа за културно наследство, природни богатства и дори животът на хората. Това пещери, това древни тракийски некрополи, това животът на младо момиче.

Ясно е, че законът в България трудно се справя и може би само съществува като фикция - там, някъде в другото пространство. Най-много ме кефи обаче, че един премиер, който би трябвало да има съвсем малко здрав разум, за да не си създава много врагове сред "народа", който уж го е избрал, успява така лесно да стане за смях. Както и да подкопава с действията си закона.

Извинявам се предварително, ако съм изразила мнение по някакъв начин. Знам, че ББ гледа и слуша. Но не обещавам, че ако загине злочесто, ще изляза да рева на улицата.

Няма коментари:

Човек и добре да живее...

Човек и добре да живее...